Bestillingsvilkår for Oticons webshop for offentligt udbudte forbrugsdele

Kontaktinformation
Oticon Denmark A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum

Leveringsbetingelser
Din bestilling leveres så hurtigt som muligt via GLS til din postkasse eller til afhentning i en GLS pakkeshop. Du vil modtage en mail/sms med status på din pakke. Normalt sker levering indenfor syv hverdage.

Vi leverer kun i Danmark. Varer vil blive leveret til leveringsadressen, der angives ved bestillingen, og det er påkrævet, at der er efternavn på postkassen.

Vi leverer kun til privatadresser og virksomheder/institutioner, der har døgnåbent - vi leverer ikke til postbokse.

Separate leveringer
Består din bestilling af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Separate leveringer kan være nødvendige, hvis visse varer er forsinkede eller ikke er på lager på bestillingstidspunktet.

Kvittering
Straks efter, at du har bestilt dine varer, modtager du en kvittering via e-mail, såfremt du ikke har takket nej til at modtage denne. Kvitteringen indeholder en oversigt over de bestilte varer, dit ordrenummer, og dit navn samt leveringsbetingelserne. Først når du har modtaget en kvittering, er din bestilling registreret.

Reklamation
Hvis der mod forventning sker fejl med bestilling eller levering, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 44452575 eller e-mail brugerservice@oticon.dk.

Faktura
Den pågældende region, hvori din hjemadresse er registreret, fremsendes en faktura for din bestilling. Af denne fremgår indholdet af din bestilling samt det beløb, regionen skal betale.

Behandling af personfølsomme oplysninger
Vi anvender på vores hjemmeside en "https-internetforbindelse", som sikrer en direkte og krypteret forbindelse imellem din computer og vores server.

Du kan læse mere om vores behandling af personfølsomme oplysninger i vores privatlivspolitik.

Vi udleverer forbrugsdele til høreapparater i henhold til en kontrakt med de Danske Regioner formidlet af den statslige indkøbsorganisation Amgros. De har krævet, at vi beder om CPR-numre for alle bestillinger, så de enkelte regioner og kommuner kan registrere brugen af forbrugsdele for den enkelte borger (det sker via CPR-nummeret).

Vi har desuden forpligtet os til at behandle alle ordrer fortroligt og ikke give dem til tredjemand, ligesom vi heller ikke må bruge dem til kommercielle formål.

Vi overdrager ikke dine oplysninger til andre parter end de ovennævnte.

For at kunne imødekomme vores forpligtelser om leverance og opgørelse af de ekspederede bestillinger, gemmer vi dine oplysningerne elektronisk – nærmere bestemt gemmes dit CPR-nummer i krypteret form og resten af oplysningerne i ikke-krypteret form. Du kan læse mere om vores forpligtelser i vores privatlivspolitik.

Hvis du aktivt takker ja til nyhedsbreve fra os, vil vi sende informationer om høretab og høreapparater til din e-mail. Vi anvender ikke dine personlige oplysninger til andre kommercielle formål.

Hjemmesiden anvender cookies til at indsamle ikke-personlige oplysninger til brug i statistikker samt for at kunne forbedre vores hjemmeside.

Såfremt du ønsker information om, hvilke oplysninger vi gemmer, eller hvis du har kommentarer eller rettelser til eksisterende oplysninger, er du velkommen til at skrive til os på brugerservice@oticon.dk.