Nyder du at lytte til musik, se videoer eller deltage i lyd- eller videoopkald på din Vision Pro? Med Oticons høreapparater kan du oprette forbindelse direkte til Vision Pro, så du kan få glæde af nem, håndfri kommunikation eller direkte streaming via Bluetooth® Low Energy-teknologi til lyd- eller videoopkald på VisionOS-apps.

Se hvilke høreapparater der er kompatible med Vision Pro

1. Sørg for, at Bluetooth er slået til, og gå derefter til Indstillinger > Bluetooth

2. Gå til Tilgængelighed > Høreapparater

3. Genstarte dine høreapparater for at sætte dem i parringstilstand. Dine høreapparater forbliver i parringstilstand i tre minutter. Din Vision Pro skulle registrere dine høreapparater – bemærk, at denne proces kan tage op til 1 minut.

Registrerede høreapparater vises i Tilgængelige enheder under Høreapparater.

4. Når de forskellige navne på høreapparer vises, skal du trykke på dit høreapparat og acceptere anmodningerne om parring.

 

BEMÆRK: Når du slukker dine høreapparater, vil de ikke længere være forbundet til din Vision Pro. For at tilslutte dem igen skal du tænde for dine høreapparater. Høreapparaterne vil derefter automatisk genoprette forbindelsen til din Vision Pro.

Problemer med at streame lyd fra din Vision Pro

Du kan løse mange almindelige forbindelsesproblemer ved at opdatere forbindelsen med dine høreapparater.

Vi anbefaler ikke, at du slår Bluetooth fra og derefter til igen, da dette vil afbryde forbindelsen til andre trådløse enheder såsom dit Bluetooth-tastatur og -mus.

Du kan genopfriske forbindelsen med dine høreapparater ved at slukke og tænde for Airplay-knappen igen.

1. Gå til Kontrolcenter. Tryk på den runde Airplay-knap ved siden af ​​skydeknappen under Lyd.

2. Sluk Airplay-knappen, og tænd den igen.