Oticon fortsætter som batterileverandør til alle høreapparatbrugere

8 marts 2021

Oticon fortsætter som leverandør af batterier og slanger til alle høreapparatbrugere i Danmark. Både batterier og slanger er gratis for høreapparatbrugeren.

Batterier og slanger til høreapparater kan altså fortsat bestilles hos Oticon. Aftalen løber frem til marts 2025.

www.oticon.dk/bestil-batterier findes batterier, som passer til alle slags høreapparater** udleveret i Danmark, slanger samt batterier til tilbehør som fx en fjernbetjening.

Batterier og forbrugsdele betales af regionerne og leveres direkte til hjemmeadressen.

Ordrer modtaget inden kl. 12 sendes med posten samme dag.

Bestilling af batterier og forbrugsdele

Det er nemt og hurtigt at bestille batterier og forbrugsdele via hjemmesiden www.oticon.dk/bestil-batterier.

Bestillinger kan foretages hele døgnet og er fuldstændig omkostningsfrit.

Alternativt kan man ringe på telefon 5353 0060 på hverdage mellem kl. 8-16.

Endelig kan man bruge et bestillingskort, man kan få udleveret på høreklinikken. Dette udfyldes og sendes med posten.

Oticon-batterier er af høj kvalitet og indeholder ikke kviksølv.

**Uanset fabrikant og høreapparatmodel. Har du genopladelige batterier gælder der særlige regler, for yderlig information om dette, skal du kontakte din høreklinik.

For yderligere oplysninger, kontakt:

Susanne Løgsted

Tlf.: 3913 8466 • E-mail: sulo@oticon.com

500 millioner mennesker verden over har et høretab. De fleste personer med høretab er 50+, men 8 % er under 18 år. Oticons vision er at skabe en verden, hvor høretab ikke længere en begrænsning. En verden, hvor høreapparater uden problemer bliver en naturlig del af hverdagen og hjælper mennesker med at forstå teknologiens fulde potentiale og samtidigt undgå de negative helbredsmæssige konsekvenser, som et ubehandlet høretab kan have. Oticon udvikler og producerer høreapparater til både voksne og børn og understøtter enhver form for høretab – fra mildt til meget kraftigt. Vi er stolte af at udvikle nogle af de mest innovative høreapparater på markedet. Vi er er en global virksomhed med hovedkvarter i Danmark. Vi er en del af Demant, der har mere end 16.000 medarbejdere og har en omsætning på mere end 14 milliarder danske kroner. Vi ændrer teknologien. Vi ændrer normerne. Vi ændrer liv. Oticon – livsændrende høreteknologi. Se mere på www.oticon.dk.